Күні: |
|||||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: 7 |
Қатыспағандар саны: 0 |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Шөл далаға саяхат |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.7.1– шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. |
||||
Сабақтың барысы. |
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Елестету» әдісі арқылы жаңа тақырыпты шығару. — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (Ұ) «Орамал таста» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
Бірлесіп орында Орамал тастау (екінші түрі) Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Арасы бір-бірінен он адымдай жерде белгіленген екі сызықтың бойына қарама-қарсы тұрады. Жүргізуші орамалды бірінші топтың шеткі ойыншысына ұстатады. Ол орамалды қарсы беттегі ойыншының біріне қарай лақтырып жібереді де: «Қа...» деп дауыстайды. Қарсылас ойыншы орамалды қағып алып: «...ғаз» дейді немесе «...ла» дейді. Сонда екеуінің айтқандарынан бір сөз шығады. Ойынның шарты бойынша, айтылатын сөз екі буыннан аспауы керек. Ойын ережесімен танысып, екі топ болып ойнап көріңдер. Дескрипторы: Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Ойлан Шөл өсімдіктерінің қандай ерекшелігі бар? Бетпақдаланың сипатын тауып, оқы. Шөл даланы игеру дегенді қалай түсіндің? |
Тірек сөздермен жұмыс жасау. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
«Алма ағашы» кері байланыс. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Алма ағашы» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
Күні: |
|||||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Жұмбаққа толы әлем |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; 4.2.7.1 – шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табу және оларды қолдану. |
||||
Сабақтың барысы. |
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) (Ұ) «Орамал тастау» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. қушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
Есіңе түсір Дескрипторы: Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану «Галлерияда ой шарлау» Берілген тақырыпта жұмыс жүргізіліп, әр жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған оқушының жұмысы қаралады. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Түсініп оқы Планетарий Ашық күндері талтүсте жұлдызды аспанды көргілерің келе ме? Ендеше планетарийге барыңдар. Жұлдызды аспанның тәулік бойына қалай өзгеріп тұратынын төрт-ақ минуттың ішінде көріп, жұлдыздар мен ғаламшарлардың шапшаң қозғалысын бақылай аласыңдар. Мұнда біздің ғаламшарымызды көмкеріп тұрған аспанның күн мен түннің кез келген уақытындағы қалпын, поляр шұғыласын, кометаны (құйрықты жұлдыз) тамашалауға, ғарышкеменің қалай ұшқанын көруге болады. |
Кестені толтыр. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
тапсырмалар. |
|
Кері байланыс |
«Бес саусақ» кері байланыс. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бес саусақ» |
Кері байланыс тақтай шасы. |
Күні: |
|||||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Адамның табиғатқа бейімделуі |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.5.1 – мұғалімнің көмегімен шығарманың композициялық құрылымын (сюжеттің басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімі) анықтау. |
||||
Сабақтың барысы. |
|||||
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру — Бәрін-бәрін ойлау үшін. Дұрыс балалар, олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық тілеймін. Жұмыс ережесін келісу Алдыңғы білімді еске түсіру (Ұ) «Орамал тастау» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. Оқу мақсатын таныстыру Түсініп оқы |
Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
Ортасы |
Білгенге маржан Адам табиғат байлығын болашақ ұрпақтың игілігі үшін сақтау қажеттігін түсінді. Ауаны ластамай-ақ энергия алу үшін желдің күшін, Күннің жарығын пайдалану жолдарын қарастыра бастады. Дескрипторы: Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді. Берілген тапсырмаларды орындайды. Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. Белсенді оқу тапсырмалары Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Формативті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Жаңа білім мен тәжірибені қолдану. Ой толғаныс кезеңі. Қорытындыла Шығармашылық жұмыс Баспананың маңызы туралы қандай қорытынды жасадың? Рефлексия |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
Кері байланыс |
«Бағдаршам» кері байланыс. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Бағдаршам» |
Кері байланыс тақтайшасы. |