IІ тоқсан

Педагогтің аты-жөні

 

Күні: 2.1220 ж

 

Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ата-баба мұрасын құрметтейміз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

Сабақтың барысы.

 

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қара жорға» сергіту

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсір

«Орамал таста» тәсілі бойынша сынып бір – біріне сұрақтар қояды.

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

Кестемен жұмыс.

Топ түрлері

Жұмыс түрі

1. Ұлттық саз аспаптарын түсіндіруші топ

Суретпен немесе қимыл-қозғалыспен бейнелеңдер.

2. Зергерлік бұйым жасаушы топ

Топтастыру сызбасын жазу арқылы түсіндіріңдер.

3. Халық әнін орындаушылар мен күйшілер тобы

Бірігіп, бір-екі шумақ ән шырқаңдар.

4. Шежірешілер тобы

Сызба арқылы түсіндіріп, мысалмен дәлелдеңдер.

 

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары

«Көршіңе әңгімелеп бер»

 

Саған қай топтың жұмысы ұнады?

 

Ермек Өтетілеуұлы (1938-2006) – ақын, аудармашы. Бұрынғы Ақмола (қазіргі Нұр-Сұлтан) қаласында дүниеге келген. Балалардың сүйікті ақыны өз өлеңінде:

Балаларға жазамын
​Жырдың түрлі нұсқасын.
​Қабыл алмай жаманын,
​Тек тәуірін ұстансын, –

​деп жырлаған екен.

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

Белсенді оқу тапсырмалары

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

 

Форматив

ті бағалау.

 

 

 

 

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Ойыңмен бөліс

«Сөзсайыс – айтысқа» деген тіркестегі айтыс өнері туралы не білесіңдер?

Теориялық мәтін

Айтыс –ауыз әдебиетінде ежелден қалыптасқан поэзия түрі. Топ алдында қолма-қол суырып салып айтылатын сөзсайыс, жыр жарысы – ақынның талантын шыңдайды.

Қорытындыла

Үлгіге қарап, өлеңнің таңдаған екі шумағының мазмұнын қысқаша жаз.

Үлгі

Шумақ мазмұны

Бабалар мұрасы,
​Аталар мирасы,
​Бар байтақ даласы
​Біз – қазақ баласы.

Қазақтың кең даласы – ата-бабамыздың бізге қалдырған мұрасы. Біз – осы жердің иесіміз.

 

Кестені толтыр.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Білім сандығы» кері байланыс.

 

 

 

 

 

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Білім сандығы»

Кері байланыс тақтай

шасы.

Педагогтің аты-жөні

 

Күні: 3.12.20 ж

 

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өзіңді тексер

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 шығарманы қайта құруға, интерпретациялауға және бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру

2.3 Шығарманың тақырыбы мен негізгі ойды анықтау тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

4.2.3.1 шығарманың тақырыбы және негізгі ойды анықтау, автордың ойын мәтін деректерінен келтіре отырып дәлелдеу

Сабақтың барысы.

 

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Тапсырмалар

1 тапсырма

Суреттегі қару атауларын ата. Бес қарудың қайсысы жетіспейді?

Жауабы: 

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

 

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

 

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

6 тапсырма

«Ау, қарғалар, қарғалар! Жайлаудағы бес төбетіме хабарымды айта бар...» – қай кейіпкердің сөзі? Әрі қарай оқиға қалай өрбитінін есіңе түсіріп, жаз.

Жауабы:

7 тапсырма

О. Сүлейменов туралы деректерді тексер, анықта.

Олжас Сүлейменов:

1945 жылы туғантуған жері – Алматышығармаларын қазақ тілінде жазадыақын

Жауабы:

8 тапсырма (Топтық жұмыс)

Бірігіп орындаңдар.

а) Мәтін бөліктерінің ретін тауып оқуға дайындалыңдар. Орна­ластыру себебін түсіндіріңдер.

  • Біздің елімізде тоғызқұмалақтан жарыстар өтеді. Ол – нағыз ұлттық мұра.

  • Тоғызқұмалақ – ұлттық ойындарымыздың бірі. Ол мыңдаған жыл бұрын шыққан. Бұл – өткен ғасырларда қазақ жерінде ең кең тараған ойын.

  • Тоғызқұмалақ арнаулы тақтада ойналады. Тақтаның шұңқыр қазаны бар. Тоғызқұмалақ ойлануды, тапқырлықты керек етеді. Шахмат, дойбыға ұқсайды. Бұл ойын Орталық Азия елдерінде кеңінен тараған.

ә) Мәтін бөліктеріне түсініктеме беріңдер.

Мәтіннің басталуы

Мәтіннің жалғасы

Мәтіннің аяқталуы

б) Мәтіндегі негізгі ойды білдіріп тұрған сөйлемді жазыңдар.(Зертте)

Жауабы:

9 тапсырма

Араласып кеткен анықтаманы ретімен жинастырып жаз.

Зере – Абайдың ... , (жазушы, анасы). М. Әуезов – ... , Ұлжан – Абайдың ... (әжесі), «Хан» – ..., «Ақдауыл хан» – ... (ұлттық ойын, ертегі).

Жауабы:

 

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Бағдаршам» кері байланыс.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Бағдар шам»

Кері байланыс тақтайшасы.

Педагогтің аты-жөні

 

Күні: 4.12.20ж

 

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Кім болам?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.4.1 мұғалімнің көмегімен шығарманың құрылымын, стилін жетілдіру, өз бетінше сын тұрғысынан бағалау және лексикалық, орфографиялық, пунктуациялық қателерді тауып түзету

Сабақтың барысы.

 

Сабақтың кезең уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру

«Елестету» әдісі арқылы жаңа тақырыпты шығару.

Жеке жұмыс

Сөйлемді үш жақта жіктеп жаз.

І Мен кім боламын?

ІІ ?

ІІ ?

ІІІ ?

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

 

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалар

«Көршіңе әңгімелеп бер»

Бұл әдіс оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады. Сұрақ қойыңыз, ойластыруға уақыт беріңіз, одан кейін оқушылардан өз ойларын көршілерімен бөлісуді сұраңыз, оқушыларға жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршісіне айтуын ұсыныңыз.

Азамат бол!

Түсініп оқы

Азамат бол!

Болды Аманжол үлгілі,

Оқуын жақсы оқыды.

Әкесімен отырып,

Былай деді бір күні:

– Әке, маған қарашы,

Мен өскенде кім болам?

– Кім болсаң да, өзің біл,

Айналайын күн балам!

Шопан болғын мен құсап,

Еңбекті сүй жасыңнан.

Ғарышкер бол елге ұқсап,

Отан даңқын асырған.

Геолог бол немесе

Жерден алтын табатын.

Қызықтарға бөлен сен,

Бір марқайып қалатын.

Дұрыс екен сұрағың,

Кім болсаң да, еркіңде.

Денсаулық боп, шырағым,

Жетейік біз сол күнге.

Арманың көп білемін,

Айналайын Аманжол,

Менің сенен тілерім:

Азамат бол, адам бол!

Шекербек Садыханов

Сахнала

Өлеңді рөлге бөліп оқыңдар.

Дескрипторы:

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып пікір білдіреді.

Берілген тапсырмаларды орындайды.

Сұрақтарға жауап беріп, өз пікірін дәлелдейді.

 

 

 

 

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.

 

 

 

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

 

 

 

 

Формативті бағалау.

 

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

 

 

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%

Соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

Ой толғаныс кезеңі.

ҚБ кестемен

Тапсырма

Қазіргі кезде қандай жаңа мамандықтар пайда болуда? Үлкендерден сұрап біл.

 

 

 

Тірек сөздермен жұмыс жасау.

 

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Алма ағашы» кері байланыс.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Алма ағашы»

Кері байланыс тақтай шасы.